ویژگی های چسب لوله پلیکا چیست؟

برای چسباندن لوله های فاضلاب در موسسات، خانه ها یا ساختمان‌ها از چسب مخصوصی به نام چسب لوله پلیکا یا همان چسب لوله های فاضلاب استفاده می‌شود پس برای اینکه لوله ها و اتصالات آنها دوام و عمر زیادی داشته باشند بهتر است از چسب لوله پلیکا ربسیار خوبی استفاده کنید.

ما میتوانیم در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران به شما خدمات لوله بازکنی ارائه دهیم، شما با رفتن به صفحه مربوط به لوله بازکنی منطقه ۱۷ تهران در سایت برچسب می توانید از خدمات این سایت براحتی و در کمتر از یک دقیقه استفاده نمایید.

اگر از چسب لوله پلیکا یا لوله های فاضلاب استفاده کنید این امر سبب می شود تا در طول سالیان دراز لوله های شما نشتی نداشته باشد.

“لوله های پوش فیت اتصالاتی به صورت سوکت، روی خود دارند و نیاز به آب بندی با چسب لوله پلیکا یا چسب لوله فاضلاب ندارند. ولی در مقابل لوله های معمولی را باید به وسیله گرما دادن سوکتهای اتصالشان را شکل داد و بعد با بهترین چسب لوله پلیکا آنها را آب بندی کرد.”

جنس لوله چه تاثیری روی خاصیت و کاربرد چسب لوله پلیکا دارد؟

جنس لوله فاضلاب در اکثر مواقع از پلی تن یا pvc است. این لوله دو نوع دارند: مدل  لوله های پوش فیت و معمولی.

لوله های پوش فیت خودشان دارای سوکت هستند و نیازی به چسب کاری برای اتصالات نمی باشد اما لوله های معمولی را ابتدا باید داغ کرد و سپس با بهترین چسب لوله پلیکا آنها را به هم دیگر چسباند. همچنین لوله های پوش فیت نیاز به آب بندی ندارد.

برای آشنایی بیشتر با لوله های پوش فیت  به سایت برچسب مراجعه کنید تا اطلاعات لازم و کفایت کننده ای را به دست آورید.

ویژگی های بهترین  چسب لوله پلیکا 

دانستیم که وظیفه چسب لوله پلیکا برقراری ارتباط مناسب میان دو لوله است و یا به عبارتی چسبی است که دو لوله را به هم جوش می دهد و از این روش لوله ها متصل می شوند.

بپردازیم به ویژگی چسب لوله پلیکا که در تفضیلات بالا از آن نام بردیم:

۱٫استحکام بالای چسب لوله پلیکا در برابر مود شوینده و شیمیایی

 2.مقاومت در برابر نوسانات دما برای مثال سرما و گرمای چشمگیر

۳٫مقاومت شدید در مقابل ترک خوردگی و جابجایی

۴٫ضد آب بودن چسب پلیکا

دارا بودن همه ی شرایط بالا باعث شده است از این چسب به عنوان چسب لوله کشی فاضلاب ساختمان استفاده گسترده ای شود.

اکنون با صرف وقت و خواندن مطالب چسب لوله پلیکا شما را با آن آشنا می کنیم

اسید محلول پر استفاده لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله است. بنابر این استفاده از اسید اولین قدمی است که برمیداریم و در ادامه برای جدا کردن موادی که با اسید از بین نرفته اند از فنر استفاده می نماییم. باید دقت کنیم که هنگام فنر زدن لوله دچار نشتی نشود! لذا به همین دلایل است که باید اتصالات لوله های فاضلاب توسط چسب لوله پلیکا شکل گرفته باشد تا از مقاومت کافی در برابر فشار فنر و محلول های شوینده و اسیدی برخوردار باشند که در غیر این صورت دچار ترک خوردگی و نشتی میشود.

اگر با روش های معمول خانگی در باز کردن لوله شکست خورده اید و دچار اتلاف وقت شده اید حتما با لوله بازکن های ما در سراسر نقاط تهران تماس حاص کنید تا کارتان بیش از پیش راه بیفتد و با رفع گرفتگی لوله گره کار باز شود. لازم به ذکر است این تکنسین های کاربلد در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان هستند.

نکته: از راه های غیر اصولی هیچ وقت کارتان را پیش نبرید خصوصا در رابطه با گرفتگی لوله توالت چسب لوله پلیکا ( برای مثال ریختن مواد نفتی که خود سبب از بین ربتن خاصیت آب بندی در لوله میشود)و مشکلاتی از این قبیل که کارتان آسان تر نمیشود که هیچ دوبرابر هم میشود.

خزانه بخارایی یکی از محل های تهران است که سایت برچسب با ارائه سرویس لوله بازکنی خزانه بخارایی در آن به شما عزیزان خدمت رسانی می کند و خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد.

نحوه استفاده از چسب لوله پلیکا

برای لوله کشی ساختمان از افراد متخصص کمک بگیرید اما اگر خودتان مایل به انجام این عملیات هستید با ظرافت و دقت بیشتری را صرف کنید.

برای وصول دو لوله ، سطوح لوله های مدنظر را باید به طور کامل تمیز کنیم و اطرف لوله را با مقداری چسب آغشته نماییدبه این نحو که چسب لوله پلیکا را با بُرسی رو سطوح پخش میکنید و لوله های گرما داده شده را در زوایای مناسب به یکدیگر متصل کنید. البته لازم به ذکر است قبل از این عمل حواستان باشد تمای لوله ها سرجایشان باشد و بجا و درست متصل شوند زیرا بعد از خشک شدن چسب دیگر امکان پیچ دادن لوله را ندارید چرا کهچسب لوله پلیکا به دلیل گرمای از قبل داده شده به لوله در لوله حل و به شکلی میان دو لوله جوش سردی صورت میگیرد. اگر با یک دنده ای تان اقدام به جداکردن دو لوله بعد از متصل کردن کنید دو لوله بافت هایشان صدمه میبیند و به طوری که فکرش را میکنید از هم جدا نمی شوند.

با سفت شدن چسب لوله پلیکا ها امکان جدایی لوله ها کار بسیار دشواری است. اگر ناچار به این کار شدید باید دو لوله دلخواه را از نقطه ای دیگر با اره آهنی جدا کرد و با اضاف کردن قطعه یا لوله ای به بقیه ی مراحل کار ادامه دهید.

اگر لوله دچار نشتی شد بهتر است از چسب آب بندی که به شما پیشنهاد میشود استفاده نمایید و از یاد نبرید که هرگونه چسبی برای متصل کردن دو لوله و آب بندی لوله ها مناسب نیست و همانطور که قبلاً گفتیم برای چسباندن دو لوله از چسب لوله پلیکا و برای آب بندی ،چسب آب بندی را مورد استفاده قرار دهید.

دانستنی : پایدار کننده ها، غلظت دهنده ها،پلیمر های قوی پلاستیکی از مواد اولیه ی چسب لوله پلیکا هستند که سبب مقاومت و پایداری محل اتصال دو لوله در دراز مدت می شود.

در آخر میخواهیم سایت برچسب را معرفی کنیم که با خدمات تکنسین های حرفه ای از معتبرترین صفحات در فضای مجازی و حقیقی است که با مراجعه به آن در هرکجای تهران که ساکن هستید میتوانید روی ما و کمک لوله بازکن های پرتلاش مان حساب کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید