انبر فاضلابی مشکل گشا چیست؟

بارها شده که ناغافل اشیاء و وسایل کوچکمان مانند دسته کلید، انگشتر، گوشواره و… در چاه توالت سقوط میکنند و برای بیرون آوردن این وسایل از چاه به دنبال راه حلی ساده و راحت میگردیم. یکی از این راه حل ها استفاده از انبر فاضلابی مشکل گشا است.
در این مقاله قصد داریم شمارا با انبر فاضلابی مشکل ‌گشا بیشتر آشنا کنیم.

البته شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر در مورد این وسیله به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله معرفی انبر فاضلابی مشکل گشا را مطالعه کرده و از آن استفاده کنید.

معرفی انبر فاضلابی مشگل گشا

ساختار انبر فاضلابی مشکل گشا به صورتی است که طول آن حدود یک متر و نیم می باشد که بدنه آن از یک میله قابل انعطاف تشکیل شده که در آن گیره فولادی قرار دارد و به وسیله ی دسته ی آن می توانیم گیره را باز و بسته کنیم که در حقیقت علاوه بر کمک کردن به برداشتن اشیا از داخل چاه توالت نوعی وسیله لوله بازکنی هم به شمار می آید.

انبر فاضلابی مشکل گشا

البته اگر چاه توالت شما دچار گرفتگی شدید شد و نتوانستید آن را باز کنید می توانید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده نمایید.

طریقه کار کردن با انبر فاضلابی

انبر فاضلابی مشکل گشا طوری طراحی شده است که با فشار دادن دسته آن نیرو به وسیله یک سیم به سر پولادی انبرفاضلابی منتقل می ‌شود و سری فلزی آن به این صورت باز و بسته می شود و به همین وسیله می توانیم اشیا را از داخل چاه بیرون بیاوریم.

در هر صورت اگر گرفتگی توالت منزل شما به گونه‌ای بود که با روشهای لوله بازکنی در منزل برطرف نشد می‌توانید به خدمات لوله بازکنی در شمال تهران در سایت برچسب مراجعه کنید و از آنها خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در یافت نمایید.

در هنگام خرید انبر فاضلابی مشکل گشا حتماً به این مورد توجه کنید که سری آن از جنس فولاد ضد زنگ باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است سری انبر فاضلابی مشکل گشا زنگ زده و دیگر قابل استفاده نباشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید