سایت هایی با محوریت موضوعات آموزشی و دولتی

فنی کارا و افراد لوله بازکنی نیاوران خیابان سازمان آب

امروزه تکنولوژی پیشرفت و گسترش پیدا کرده استفاده مردم از اینترنت نیز افزایش پیدا کرده است به همین جهت وب سایت های مختلفی ساخته شده‌اند که کارهای مختلفی را برای مردم انجام میدهند. سایت هایی که امروزه ساخته می شوند دامنه های متفاوت و همچنین پسوندهای دامنه متفاوت نیز دارند که گاهی پیش می آید که پسوند دامنه ی یک سایت مربوط به موضوعی است که در آن سایت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. پسوندهای که مربوط به سایت های دولتی و آموزشی میباشند gov. و edu. هستند. چه سایت هایی که پسوند دامنه آنها این دو کلمه باشد درباره موضوعات مختلفی مانند:
فنی کارا

تشخیص آب و هوای منطقه های مختلف یک کشور، نهادهای مخصوص ساخت و ساز و ایجاد جامعه انسانی و اقتصادی سالم، معرفی و فروش نرم افزارهای آموزشی مختلف، امکانات یک دانشگاه یا موسسه علمی آموزشی، تیم های علمی مختلف و امکان عضویت در آنها و انجام تحقیق و بررسی بر روی موضوعات علمی متفاوت به صورت آنلاین، آموزش مفاهیم مختلفی مانند پیشگیری از تصادف کردن و به سرقت رفتن خودرو

علوم کیهان شناسی ستاره شناسی علوم مرتبط با بدن انسان و یا معرفی مواردی مانند سیستم عامل لینوکس و ویندوز و نحوه کار کردن با آنها و توضیح اجزای به کار رفته در این سیستم عامل ها، کتابخانه های آنلاین و ارائه امکانات مختلف مانند کلاس های آموزشی متفاوت برای معلمان و دانش آموزان و دانشجویان و همچنین ارائه پک های آموزشی درباره موضوعات متنوع به اعضای کتابخانه و… بحث و بررسی نموده اند.

فنی کارا در این وب سایت ها

سایت خدماتی فنی کارا که در حوزه سرویس های فنی عیب یابی و تعمیر در کشور فعالیت می کند و امکانات مختلفی مانند مقایسه و انتخاب نزدیکترین فنی کار را برای هر سرویس مورد نظر در اختیار کاربران خود قرار داده است، در وب سایت های مختلف پروفایل دارد که در ادامه لینک های پروفایل سایت فنی کارا در وبسایت های دولتی و آموزشی را خواهیم دید:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page مطلبی درباره سایت خدماتی فنی کارا در سایت الف منتشر شد

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید