انواع نشتی حاصل از ترکیدگی لوله آب

فنی کران لوله بازکن

معمولا نشتی ها به دو صورت اتفاق می افتند!

یک گونه از نشتی ها به طور اشکار میباشند و می بضاعت و توان باچشم انها را تشخیص دهیم مثلا نشتی شیر های اب گرمابه , دستشویی و اشپز منزل به راحتی با یک تعمیر می بضاعت و توان از نشت اب جلو گیری کرد ولی بعضا از نشتی ها منشاء ان به جهت عبور لوله های انتقال اب از ذیل زمین و دیوار ها معین نیست و به تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب مستلزم میباشند .

نشت های وسیع را می بضاعت و توان از روش ازمون کنتور از وجود ان اطمینان حاصل کرد صرفا کافیست پروسه زیررا انجام دهید ولی نشت های کوچک به چک به وسیله اشخاص کارشناس و تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب نیاز دارا هستند .

همه شیر های اب ساختمان را سفت ببندید در‌این ازمون باید امکانات خودکار ابیاری , لباسشویی و ظرفشویی زمینه به کارگیری نباشند .

آغاز رقمی را کنتور نشان میدهد در جایی تثبیت و به بازه ۱۵ دقیقه حوصله فرمائید در‌این بازه مراقب باشید که کسی از اب به کارگیری نکند . لوله بازکنی میدان فردوسی شبانه روزی

بعداز سپری شد ۱۵ دقیقه رقم کنتور را تثبیت کرده و اختلاف ان را با عدد اولیه بگیرید این اختلاف نشان دهنده ی اتلاف اب و وجود نشتی در مسیر لوله هست .

عواملی که موجب نشتی آب می شوند

• بوی نم و رطوبت در بعضا از بخش های ساختمان نشت یابی لوله و تشخیص ترکیدگی بلوار الهیه مشهد فوری

کنار گذاشتن تناول کردن گچ دیوار و سقف

• کاهش ناگهانی فشار اب ساختمان

• چکه کردن اب از دیواره ها و سقف

ارتقا ناگهانی اندازه مبلغ قبض اب

• لکه شدن گچ دیواره ها و سقف منزل

از انجایی که همه این نشتی ها مخفی میباشند نیاز به تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب هست , تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب در شرکت ها لوله بازکنی و تخلیه چاه عمدتا به طور صوتی هست که به وسیله امواج صوتی به تشخیص محل ظریف پارگی لوله میپردازند , دستگاه تشخیص پارگی لوله دارنده دو نصیب فرستنده و گیرنده هست امواج به وسیله دستگاه فرستنده داخل لوله پیامبر می گردند طبق مقررات فیزیکی جنبش اب باعث تولید امواج صوتی می شود و این امواج با گوش آدم قابل شنیدن نیست و در محل پارگی خروج اب با سرعت موج پهن خیس تولید کرده و همین منجر می شود با اندک و بسیار شدن امواج محل ظریف پارگی را با دستگاه گیرنده تشخیص اعطا کرد . تخلیه چاه و لوله بازکنی بلوار کاشانی قم فوری

اهمیت ندارد که مقدار پارگی لوله شما چقدر باشد به وسیله تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب می توانایی چه بسا پارگی کوچک لوله ها راکه اب به طور قطره ای بیرون می گردند را معین کرد .

مزایای به کارگیری از تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب :

امروزه با ترقی تکنولوژی می بضاعت و توان محل ظریف پارگی لوله و کنار گذاشتن های ان را تشخیص اعطا کرد و با به کارگیری از دستگاه نشت یاب سوای تولید ضرر و زیان و فساد بی خط مش محل ظریف نشت را تشخیص اعطا کرد و از توسعه نم و رطوبت جلو گیری کرد .

عوارض پارگی لوله های اب و راه‌حل ان چیست؟

پارگی لوله های انتقال اب , لوله های شوفاژ , موتور منزل ها وفاضلاب مشکلی است که هر از یکسری گهگاه در ساختمان ها براساس عوارض ذیل چهره میدهد و بستگی ندارد که ساختمان شما نوساز و یا این که کهن باشد .

• قرار دریافت کردن لوله های فلز در ذیل خاک های مرطوب , اهکی و یا این که محل هایی که باعث خوردگی و تماس گرفتن این لوله ها و در غایت ترکیدن لوله فاضلاب ها می شود .

• قرار دریافت کردن دو لوله ی فلزی غیر همجنس که باعث تولید عکس العمل در بین انها و ترکیدن لوله می شود .

• عدم تخصص کافی لوله کش و حدیده کردن بیشتراز حد لوله و اتصالات ان

• انبساط و انقباض بیشتراز حد لوله های شوفاژ و موتور منزل ها

• عدم عایق کاری لوله ها و قرار دریافت کردن لوله در سوز و سرما وگرما

ارتقا و کاهش ناگهانی فشار اب که اندازه فشار اب در شب هنگام به جهت کاهش مقدار مصرف شهری ارتقا مییابد .

بعداز تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب محل پارگی و محل هایی را که نم زده شده را می بایست به طور تخصصی تعمیر فرمائید و ممکن است نیاز باشد تا شما جزو لوله را ردوبدل فرمائید تا از پیدایش ایرادات بعدی جلو گیری شود .

این نکته را می بایست به خیال و خاطر داشته باشید که هزینه تشخیص پارگی لوله با دستگاه نشت یاب درمقابل اندازه مخارج ناشی از تخریب وخسارت های بعدی زیاد اندک هست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید